Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju

ul. Jarosława Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój

Przejdź do treści

Strona główna

UWAGA!!!

W dniu 8 stycznia 2024 roku Zarządzenie Nr 2/2024 Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju z dnia 4 stycznia 2024 r., w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko: pracownik socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju zostało anulowane.

Mariusz Winiarz - Dyrektor OPS w Polanicy-Zdroju


Zarządzenie Nr 2/2024

Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju z dnia 4 stycznia 2024 r., w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko: pracownik socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

§ 1

1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko: pracownik socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

3. Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z regulaminem, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

4. Ogłoszenie o przeprowadzeniu naboru zostanie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.polanicazdroj.naszops.pl/bip, na stronie internetowej ośrodka www.polanicazdroj.naszops.pl, tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego i w siedzibie  Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

 § 2

Powołuje się Komisję Konkursową w składzie:

1. Mariusz Winiarz – Przewodniczący Komisji.

2. Daria Prochera.

3. Barbara Zimna.

 § 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


                                                           Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej

        w Polanicy-Zdroju

                                                                              /-/ Mariusz Winiarz


Załączniki

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 2_2024

Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 2_2024

zalnr-1

zalnr-2

zalnr-3

zalnr-4

zalnr-5


Zarządzenie Nr 1/2024

Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju z dnia 2 stycznia 2024 r., w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze: samodzielny referent ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

§ 1.

1. Ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze: samodzielny  referent ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

3. Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z regulaminem, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

4. Ogłoszenie o przeprowadzeniu naboru zostanie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.polanicazdroj.naszops.pl/bip, na stronie internetowej ośrodka www.polanicazdroj.naszops.pl, tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego i w siedzibie  Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy  -Zdroju.

 § 2.

Powołuje się Komisję Konkursową w składzie:

1. Mariusz Winiarz – Przewodniczący Komisji.

2. Daria Prochera.

3. Barbara Zimna.

4. Katarzyna Młynarczyk.


 § 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


                                                                                            Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej

                w Polanicy-Zdroju

                                                                                                         /-/ Mariusz Winiarz


Załączniki
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 1_2024
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 1_2024
Załącznik nr 1 do ogłoszenia_2024
Załącznik nr 2 do ogłoszenia_2024
Załącznik nr 3 do ogłoszenia_2024
Załącznik nr 4 do ogłoszenia_2024
Załącznik nr 5 do ogłoszenia_2024
 


Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2024

 

W dniu 16 sierpnia 2023 r. Minister Rodziny i Polityki Społecznej ogłosił nabór wniosków na realizację Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024.

Cele i adresaci Programu:
1. Głównym celem Programu jest wprowadzenie usług asystencji osobistej jako formy ogólnodostępnego wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Usługi asystenckie mogą uzupełniać usługi opiekuńcze, nie mogą ich jednak zastępować.
2. Adresatami Programu są:
1) dzieci do ukończenia 16. roku życia posiadające orzeczenie o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności – konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz
2) osoby z niepełnosprawnościami posiadające orzeczenie:
a) o znacznym stopniu niepełnosprawności albo
b) o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności albo
c) traktowane na równi z orzeczeniami wymienionymi w lit. a i b, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

W załączeniu link do zapoznania się ze szczegółami oferty:

https://niepelnosprawni.gov.pl/a,1478,nabor-wnioskow-w-ramach-programu-resortowego-ministra-rodziny-i-polityki-spolecznej-asystent-osobisty-osoby-z-niepelnosprawnoscia-dla-jednostek-samorzadu-terytorialnego-edycja-2024

Gmina Polanica-Zdrój planuje przystąpić do udziału w Programie „Asystent osobisty osoby niepelnosprawnej” - edycja 2024.

Szczegółowych informacji ze strony Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju udziela Piotr Wilga - samodzielny referent ds. świadczeń pomocy społecznej pod numerem telefonu w godzinach pracy Ośrodka  748681802.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do Programu zapraszamy do kontaktu w terminie do najpóźniej 8 września 2023 r.
 

Informacja:

Mariusz Winiarz - Dyrektor OPS w Polanicy-Zdroju                   


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01.2022 - PROTOKÓŁ DO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30 000,00 EURO

 

I. Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju

ul. Jarosława Dąbrowskiego 3,

57-320 Polanica-Zdrój,

tel. 748681802,

fax. 748680638

opspolan@polanica.pl

strony internetowe:

www.polanicazdroj.naszops.pl

www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania (CPV 55321000-6 - przygotowanie posiłków) i podania ciepłych posiłków (CPV 55320000-9 - podawanie posiłków).

II. Podstawa prawna zamówienia:

Na podstawie art. art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.1710 . tj.) oraz art. 36 pkt 2 lit j, art. 48 b ust 2 ustawy  z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. 2021 poz. 2268 tj.).

III. Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu gorącego posiłku dziennie (zupa lub drugie danie: tj. 2 x w tygodniu zupa z wkładką i 5 x w tygodniu drugie danie)  w 2023 roku.

IV. Postępowanie:

1. W dniu 05.12.2022 zwrócono się do 4 poniższych Wykonawców z zapytaniem cenowym:

1. Bar Mleczny „Przy Kominku”, ul. Bystrzycka 33, 57–320 Polanica–Zdrój,
2. Bar „Kolorowa”, ul. Parkowa 9, 57–320 Polanica–Zdrój,
3. Bar "Domowa Natka", ul. Lipowa 7/8, 57–320 Polanica–Zdrój,

4. Monika Kur-Koźlik ul. W. Polskiego 23, 57–320 Polanica–Zdrój.

2. Zapytanie cenowe skierowano: pisemnie – za potwierdzeniem odbioru. Przesyłka została odebrana przez 4 Wykonawców.

3. Zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego w dniach: 05.12.2022–23.12.2022 r. oraz na tablicach ogłoszeń w Ośrodku Pomocy Społecznej oraz Urzędu Miejskiego w dniach:  05.12.2022–23.12.2022 r.

4. W wymaganym terminie wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena netto

Cena brutto

Cena brutto z wszystkimi kosztami wykonania zamówienia

1.

Bar Mleczny „Przy Kominku”            ul. Bystrzycka 33,

57 – 320 Polanica – Zdrój

16,00 zł

17,28 zł

17,28

5. W przeprowadzonym postępowaniu wybrano ofertę nr 1, złożoną przez Bar Mleczny „Przy Kominku”, ul. Bystrzycka 33, 57–320 Polanica–Zdrój, jako jedyną i korzystną, spełniającą wszystkie wymagania i warunki określone w postępowaniu ofertowym.

6. Wartość zamówienia za jeden gorący posiłek:

netto   16,00 zł (słownie: szesnaście zł 00/100),

brutto 17,28 zł (słownie: siedemnaście zł 28/100).

7.  Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

brutto 17,28 zł (słownie: siedemnaście zł 28/100).

 

Protokół o udzielenie zamówienia na podstawie przyjętej oferty cenowej zatwierdził:

Mariusz Winiarz - Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju    

Załącznik:Protokół


OGŁASZAMY NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY !!!

Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju informuje o naborze uzupełniającym do Dziennego Domu „Senior+” w Polanicy-Zdroju. Grupa zostanie uzupełniona o 3 nowych uczestników.

 


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 02.2022

 

      Polanica-Zdrój, 09.12.2022 r.


ZO.OPS.8224.2.2022

 

Zapytanie ofertowe 02.2022

 

I. Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju

ul. Jarosława Dąbrowskiego 3,

57-320 Polanica-Zdrój,

tel. 748681802,

fax. 748680638

opspolan@polanica.pl

strony internetowe:

www.polanicazdroj.naszops.pl

www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/

II. Podstawa prawna zamówienia:

Na podstawie art. art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.1710 . tj.) oraz art. 51 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. 2021 poz. 2268 tj.) zwracam się z zapytaniem ofertowym na:

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu ciepłych posiłków - obiadów składających się z zupy oraz drugiego dania do Dziennego Domu „Senior+”  zlokalizowanego w Polanicy-Zdroju przy ul. Zdrojowej 34

  1. Codzienne w dni robocze od poniedziałku do piątku dostawy posiłków w porze obiadowej tj.  godz. 13:00 do Dziennego Domu „Senior+” 
    w Polanicy-Zdroju przy ul. Zdrojowej 34;
  2. Gramatura posiłków, ich wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna                                z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia              (tj. U. z 2020 r. poz. 2021) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy;
  3. Nie dopuszcza się wydawania posiłków przygotowanych na bazie gotowego posiłku (ze słoika lub puszki) oraz na bazie fast food;
  4. Posiłek musi być urozmaicony lekkostrawny i atrakcyjny pod względem organoleptycznym. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności dań w okresie kolejnych 4 dni;
  5. Zamawiający zastrzega, iż dania „nie mięsne” np. naleśnik z serem, kopytka, krokiety itp.. mogą wystąpić tylko raz w tygodniu;
  6. Jadłospis zawierający wykaz alergenów oraz składników z jakich przygotowywany jest posiłek, należy podawać z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.

11. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia:

a) Zamawiający pokrywa 100% kosztów posiłków,

b) rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych posiłków w danym miesiącu potwierdzonej przez Zamawiającego,

c) wartość faktury stanowić będzie ilość posiłków x cena jednostkowa posiłku zawarta w ofercie (cena brutto tj. z podatkiem VAT),

d) cena jednostkowa podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy,

e) Zamawiający ureguluje należność w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.

12. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji;

13.  Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek produkowanych posiłków zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. nr 80 poz. 545)

14.  Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i na własny koszt, który powinien być wkalkulowany w cenę posiłków.

15. W przypadku jeżeli wykonanie zamówienia przez Wykonawcę zostanie znacznie ograniczone, stanie się niemożliwe lub niecelowe z uwagi na regulacje prawne wprowadzone w związku z epidemią SARS-Cov-2 lub ze względu na inne niezależne od Strony okoliczności, Wykonawca zobowiązany będzie do wstrzymania wykonania umowy, bez prawa do żądania od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu.

III. Termin realizacji zamówienia:  od poniedziałku do piątku w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

IV. Okres gwarancji: nie dotyczy.

V. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:  najniższa cena.

1. Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do  prawidłowego wykonania zamówienia.

3. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej  realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.

VIII. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy w formie pisemnej w języku polskim.

Kompletna oferta musi zawierać:

  1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1);
  2. Decyzję właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca prowadzoną działalność w zakresie przetwarzania oraz dowozu żywności;
  3. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej, która pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3);
  4. Formularz oferty i wymagane załączniki muszą być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy;
  5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczone przez uprawnione osoby lub organy, za zgodność kopii
    z oryginałem. Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego muszą być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą ofertę;
  6. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem Wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy;
  7.  Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były spięte lub zszyte i posiadały kolejno ponumerowane strony z treścią oferty;
  8. W przypadku składania oferty mailowo, w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić zapis „usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu ciepłych posiłków – obiadów usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu ciepłych posiłków - obiadów ”.

IX. Miejsce i termin złożenia oferty:

1. Oferty należy składać w terminie do 23.12.2022 r., do godz. 10.00 osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju, listownie, bądź mailowo: opspolan@polanica.pl.

2. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną powinny być podpisane podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.

3. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do tut. Ośrodka lub skrzynkę e-mail. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

X. Termin otwarcia ofert: 28.12.2022 r. godz. 10:00

XI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Kierownik DDS+ Daria Prochera, tel. 517634670,

Dyrektor OPS - Mariusz Winiarz, tel. 74/8680639.

XII. Rozstrzygnięcie oferty:

1. Od rozstrzygnięcia w sprawie wyboru oferty i udzielenia dotacji nie stosuje się trybu odwoławczego.

2. Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie zawiadomiony telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu zawarcia umowy na świadczenie usług objętych niniejszą ofertą.

3. Wyniki konkursu ofert zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta oraz w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju, a także opublikowane na stronach internetowych http://bip.polanica.pl/ i http://www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych  i finansowych.

5. Po wyłonieniu Wykonawcy zostanie podpisana umowa o brzmieniu jak załącznik nr 4.

XIII. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WYKONAWCY W ZAKRESIE WYKONANIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13, ART. 14 RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).

  1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).

Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu              i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

  1. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały  przekazane  w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
  2. Oświadczenie w zakresie wykonania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, art. 14 RODO wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy znajduje się w formularzu ofertowym załącznik 1 do zapytania ofertowego.

Polanica-Zdrój, 09.12.2022 r.

                                                                                           Zatwierdził:
                                                                       Dyrektor OPS w Polanicy-Zdroju
                                                                                    mgr Mariusz Winiar

ZAŁĄCZNIKI:



                                                                                                                                                                                                                                              Polanica-Zdrój, 05.12.2022 r.
ZO.P.OPS.8224.1.2022

 

 

Zapytanie ofertowe 01.2022

Realizując obowiązkowe zadania Gminy wynikające z ustawy o pomocy społecznej oraz Rządowy Program ,,Posiłek w domu i w szkole" Ośrodek Pomocy Społecznej zobowiązany jest zapewnić jeden gorący posiłek osobom potrzebującym.

I. Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju

ul. Jarosława Dąbrowskiego 3,

57-320 Polanica-Zdrój,

tel. 748681802,

fax. 748680638

opspolan@polanica.pl

strony internetowe:

www.polanicazdroj.naszops.pl

www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania (CPV 55321000-6 - przygotowanie posiłków) i podania ciepłych posiłków (CPV 55320000-9 - podawanie posiłków).

II. Podstawa prawna zamówienia:

Na podstawie art. art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.1710 . tj.) oraz art. 36 pkt 2 lit j, art. 48 b ust 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. 2021 poz. 2268 tj.) zwracam się z zapytaniem ofertowym na:

III. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu gorącego posiłku dziennie (zupa lub drugie danie: tj. 2 x w tygodniu zupa  z wkładką i 5 x w tygodniu drugie danie).

IV. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca zapewnia lokal, w którym będą wydawane posiłki, który spełnia normy techniczne, wymogi sanitarno-higieniczne oraz posiada odpowiednie wyposażenie umożliwiające należytą realizację przedmiotu zamówienia.

2. Posiłek w lokalu wyznaczonym przez Wykonawcę świadczony będzie dla ok. 20 osób dziennie tj. ok. 500 posiłków miesięcznie, na podstawie listy osób, którym przyznano gorący posiłek decyzją administracyjną z zastrzeżeniem, że lista ta może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów Ośrodka. Podana powyżej ilość osób i posiłków jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. O każdej zmianie Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia imiennej ewidencji osób korzystających z posiłków w każdym dniu miesiąca rozliczeniowego z uwzględnieniem nieobecności danej osoby.

3. Przygotowanie, wydawanie oraz konsumpcja posiłku odbywać się będzie w lokalu wyznaczonym przez Wykonawcę przez 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli
i dni świąteczne), w godzinach między 11:30 a 13.00. W dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) dopuszcza się wydawanie posiłku na wynos, który zapakowany zostanie        w pojemniki jednorazowego użytku na wyłączny koszt Wykonawcy zamówienia.

4. Przez gorący posiłek należy rozumieć posiłek odpowiadający normom odżywczym w tzw. Punktach zbiorowego żywienia, który powinien być przygotowywany zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzany z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności.  Niedopuszczalne jest podawanie posiłków odgrzewanych, przygotowywanych poprzez przetworzenie produktów głęboko mrożonych. Gorący posiłek musi charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę. Wykonawca nie będzie mógł zastąpić gorącego posiłku suchym prowiantem bez uprzedniej zgody Zamawiającego.

5. Gramatura posiłków, ich wartość odżywcza i energetyczna musi być zgodna z określonymi normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. U. z 2020 r. poz. 2021) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

6. Nie dopuszcza się wydawania posiłków przygotowanych na bazie gotowego posiłku (ze słoika lub puszki) oraz na bazie fast food.

7. Posiłek musi być urozmaicony lekkostrawny i atrakcyjny pod względem organoleptycznym. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności dań w okresie kolejnych 4 dni.

8. Zamawiający zastrzega, iż dania „nie mięsne” np. naleśnik z serem, kopytka, krokiety itp.. mogą wystąpić tylko raz w tygodniu.

9. Jadłospis zawierający wykaz alergenów oraz składników z jakich przygotowywany jest posiłek, należy podawać z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.

10. Rozliczenie miesięczne wydanych obiadów odbywać się będzie na podstawie listy imiennej wystawionej przez Ośrodek. Lista ta w kolejnych miesiącach może ulegać zmianie. O każdej zmianie Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany.

11. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia:

a) Zamawiający pokrywa 100% kosztów posiłków,

b) rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych posiłków w danym miesiącu potwierdzonej przez Zamawiającego,

c) wartość faktury stanowić będzie ilość posiłków x cena jednostkowa posiłku zawarta w ofercie (cena brutto tj. z podatkiem VAT),

d) cena jednostkowa podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy,

e) Zamawiający ureguluje należność w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.

12. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje i posiada:

a) lokalem spełniającym wymogi sanitarne potwierdzone aktualnym dokumentem wystawionym przez Państwową Inspekcję Sanitarną,

b) personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie, oraz ważne badania wydane zgodnie z odpowiednimi przepisami zapewniającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,

c) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS)  lub z centralnej ewidencji informacji o działalności  gospodarczej.

13. W przypadku jeżeli wykonie zamówienia przez Wykonawcą zostanie znacznie ograniczone, stanie się niemożliwe lub niecelowe z uwagi na regulacje prawne wprowadzone w związku z epidemią SARS-Cov-2 lub ze względu na inne niezależne od Strony okoliczności, Wykonawca zobowiązany będzie do wstrzymania wykonania umowy, bez prawa do żądania od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu.

V. Termin realizacji zamówienia:  od poniedziałku do piątku, soboty, niedziele i święta w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

VI. Okres gwarancji: nie dotyczy.

VII. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:  najniższa cena.

1. Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie,
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do  prawidłowego wykonania zamówienia.

3. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej  realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.

VIII. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy w formie pisemnej w języku polskim.

Kompletna oferta musi zawierać:

  1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1);
  2. Decyzję właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca prowadzoną działalność w zakresie przetwarzania żywności.
  3. Oświadczenie o dysponowaniu minimalnym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. kuchnią z infrastrukturą do przygotowania posiłków, spełniającą wymagania w sprawie wymogów sanitarnych a także odpowiednim personelem posiadającym kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia (załącznik nr 2),
  4. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej, która pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
  5. Formularz oferty i wymagane załączniki muszą być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy.
  6. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczone przez uprawnione osoby lub organy, za zgodność kopii
    z oryginałem. Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego muszą być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą ofertę.
  7. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem Wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
  8. Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były spięte lub zszyte i posiadały kolejno ponumerowane strony z treścią oferty.
  9. W przypadku składania oferty mailowo, w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić zapis „Oferta cenowa na przygotowanie i wydawanie posiłków  dla osób uprawnionych, objętych wsparciem Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju - 2023”.

IX. Miejsce i termin złożenia oferty:

1. Oferty należy składać w terminie do 22.12.2022 r., do godz. 10.00 osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju, listownie, bądź mailowo: opspolan@polanica.pl.

2. Dokumenty przesłane drogą elektroniczną powinny być podpisane podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.

3. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do tut. Ośrodka lub skrzynkę e-mail. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

X. Termin otwarcia ofert: 23.12.2022 r. godz. 10:00

XI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Dyrektor OPS - Mariusz Winiarz, tel. 74/8680639.

XII. Rozstrzygnięcie oferty:

1. Od rozstrzygnięcia w sprawie wyboru oferty i udzielenia dotacji nie stosuje się trybu odwoławczego.

2. Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie zawiadomiony telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu zawarcia umowy na świadczenie usług objętych niniejszą ofertą.

3. Wyniki konkursu ofert zostaną podane do wiadomości publicznej poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta oraz w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju, a także opublikowane na stronach internetowych http://bip.polanica.pl/  i http://www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych  i finansowych.

XIII. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WYKONAWCY W ZAKRESIE WYKONANIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13, ART. 14 RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).

  1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).

Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

  1. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały  przekazane  w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
  2. Oświadczenie w zakresie wykonania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, art. 14 RODO wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy znajduje się w formularzu ofertowym załącznik 1 do zapytania ofertowego.

Polanica-Zdrój, 05.12.2022 r.

                                                                                           Zatwierdził:
                                                                       Dyrektor OPS w Polanicy-Zdroju
                                                                                    mgr Mariusz Winiarz

 

załącznik nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

 

Nazwa zadania:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu  i wydawaniu gorącego posiłku dziennie (zupa lub drugie danie: tj. 2 x w tygodniu zupa  z wkładką i 5 x w tygodniu drugie danie).

1. Zamawiający:

Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój

2. Oferent:

I.

Nazwa:

 

II.

Adres:

 

III.

Tel.:

 

IV.

Faks:

 

V.

NIP:

 

VI.

e.mail:

 

3. Wycena zamówienia:

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 05.12.2022 r. w sprawie zadania:

„Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu gorącego posiłku dziennie (zupa lub drugie danie: tj. 2 x w tygodniu zupa z wkładką i 5 x w tygodniu drugie danie)”.

zgodnie z warunkami podanymi w punkcie ”Przedmiot zamówienia” zobowiązuję się wykonać przedmiotowe zadanie za następującą cenę:

 

1.

Kwota netto w PLN

za 1 posiłek

 

2.

Podatek VAT w kwocie w PLN za 1 posiłek

 

3.

Kwota brutto w PLN

za 1 posiłek

 

 

4.

W cenę brutto zostały wliczone wszystkie koszty wykonania zamówienia.

 

Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Oświadczam, że:

  • zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń,
  • wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

 

miejscowość i data ………………………………………………

 

                                          …………………………………………………………

(pieczątka i podpis Wykonawcy lub osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy)

 

Załącznik nr 2

..............................................

Nazwa i adres Wykonawcy

           (pieczątka)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPRZĘTU ORAZ PERSONELU

Nazwa zadania:

 

„Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu gorącego posiłku dziennie (zupa lub drugie danie: tj. 2 x w tygodniu zupa z wkładką i 5 x w tygodniu drugie danie)".

Oświadczam, że dysponuję do wykonania przedmiotu zamówienia:

1. niezbędnym sprzętem spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne, tj.:

- kuchnią z infrastrukturą do przygotowywania posiłków,

2. odpowiednim personelem posiadającym kwalifikacje zawodowe oraz legitymującym się aktualnym orzeczeniem lekarskim dopuszczającym do wykonywania pracy przy czynnościach wymagających bezpośredniego kontaktu z żywnością,

 

miejscowość i data ……………………………………………….

                                                                                                                                 …………………………………………………………….

(pieczątka i podpis Wykonawcy lub osoby/osób uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)

 

Załącznik nr 3

..............................................

Nazwa i adres Wykonawcy

          (pieczątka)

OŚWIADCZENIE

Nazwa zadania:

„Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu  i wydawaniu gorącego posiłku dziennie (zupa lub drugie danie: tj. 2 x w tygodniu zupa z wkładką i 5 x w tygodniu drugie danie)”.

oświadczam, że:

  1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z przepisami prawa nakładającymi obowiązek ich posiadania,
  2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

miejscowość i data ……………………………………………….

                                                                                                                                …………………………………………………………….

(pieczątka i podpis Wykonawcy lub osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy)

ZAŁĄCZNIKI:

Oferta + załączniki


Program "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2023

W związku z ogłoszeniem w dniu 23.10.2022 r. naboru do Programu "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2023" przez MRiPS, Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju w załączeniu dołącza dokumenty informujące o zasadach realizacji i naboru do Programu.

Program „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – ma na celu zapewnienie dostępności do usług asystencji osobistej, tj. wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym osób niepełnosprawnych.

Wszelkie uwagi odnośnie chęci realizacji Programu proszę kierować na adres Ośrodka lub telefonicznie 748680639 w godzinach pracy Ośrodka.

Link do strony:

https://www.gov.pl/web/rodzina/ogloszenie-o-naborze-wnioskow-w-ramach-programu-resortowego-ministra-rodziny-i-polityki-spolecznej-pn-asystent-osobisty-osoby-niepelnosprawnej---edycja-2023

Przygotował:

Mariusz Winiarz - Dyrektor OPS w Polanicy-Zdroju

Załączniki


Nabór do Programu „ Opieka wytchnieniowa” – edycja 2023

Uprzejmie informuję, że Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej ogłosiło w dniu 26.10.2022 r. nabór do Programu „Opieka Wytchnieniowa” - edycja 2023.

Program opieka wytchnieniowa to ważne wsparcie przede wszystkim dla opiekunów i bliskich osób z niepełnosprawnościami.

Głównym celem Programu jest wsparcie członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad:

1.  dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności,
2.  Osobami posiadającymi:
a)    orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo
b)    orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z art. 5 i art. 62 ww. ustawy z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych)

– poprzez możliwość uzyskania doraźnej, czasowej pomocy w formie usługi opieki wytchnieniowej.

W przypadku zainteresowania programem oraz wszelkie uwagi odnośnie chęci realizacji Programu proszę kierować na adres Ośrodka lub telefonicznie 748680639 w godzinach pracy Ośrodka.

Link do strony:

https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/ogloszenie-o-naborze-wnioskow-w-ramach-programu-opieka-wytchnieniowa---edycja-2023-r

Przygotował:

Mariusz Winiarz - Dyrektor OPS w Polanicy-Zdroju

Załączniki


 

Szanowni Państwo,

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu zaprasza na dyżury telefoniczne, podczas których pracownicy ZUS będą udzielali informacji związanych ze świadczeniem wychowawczym 500+ i Rodzinnym Kapitałem Opiekuńczym.

 

Harmonogram dyżurów:

7 lutego 2022 r., godz. 8:00 - 10:00, tel. 74 64 97 293

8 lutego 2022 r., godz. 8:00 - 10:00, tel. 74 64 97 293

9 lutego 2022 r., godz. 9:00 - 12:00, tel. 74 64 97 293

14 lutego 2022 r., godz. 8:00 - 10:00, tel. 74 64 97 293

15 lutego 2022 r., godz. 12:00 - 14:00, tel. 74 64 97 293

16 lutego 2022 r., godz. 10:00 - 12:00, tel. 74 64 97 660

17 lutego 2022 r., godz. 12:00 - 14:00, tel. 74 64 97 293

 

Od 1 stycznia 2022 r. ZUS przyznaje i wypłaca świadczenia dla rodziny. Wnioski można składac tylko elektronicznie.

Od 1 lutego ZUS przyjmuje wnioski z programiu "Rodzina 500 plus" na nowy okres świadczeniowy.

 


Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju w ramach RPO-WD współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizuje projekt o nazwie „Rozwój i poprawa jakości usług społecznych świadczonych w Gminie Polanica-Zdrój”.

Obecnie poszukuje osoby do prowadzenia warsztatów tanecznych z elementami rytmiki i tańca towarzyskiego w Dziennym Domu Senior+ w Polanicy-Zdroju.

 

Forma zatrudnienia:

 

1. Umowa cywilnoprawna.

2. Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom „Senior+ w Polanicy–Zdroju.

3. Wymiar czasu pracy: 2h/tyg

4. Czas trwania umowy: od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

 

Wymagane kwalifikacje:

- instruktor tańca towarzyskiego

 

Wymagane dokumenty:

- Curriculum vitae

- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje, w tym zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach,

 

Rekrutacja:
Osoby zainteresowane naborem proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów
aplikacyjnych w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na prowadzenie warsztatów tanecznych z elementami rytmiki i tańca towarzyskiego w Dziennym Domu Senior+ w Polanicy-Zdroju".

Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą (decyduje data dostarczenia przesyłki pocztowej) w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy–Zdroju ul. J. Dąbrowskiego 3 do dnia 31 .12.2021 r. do godz. 10ºº. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie kopert nastąpi w dniu 03.01.2021 r.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/, na stronie internetowej Ośrodka:  http://www.polanicazdroj.naszops.pl/, oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

 

Szczegółowych informacji odnośnie oferty udziela Pani Daria Prochera - p.o. Kierownika DDS+, tel. 517634670.


logo2.png

Ośrodek Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju w ramach RPO-WD współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizuje projekt o nazwie „Rozwój i poprawa jakości usług społecznych świadczonych w Gminie Polanica-Zdrój”.

Obecnie poszukuje osoby jako opiekuna do zatrudnienia w Dziennym Domu Senior+ w Polanicy-Zdroju posiadającego kwalifikacje wynikające z Załącznika nr 7 - Minimalny standard usług i katalog stawek dla projektów konkursowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 na rzecz usług asystenckich i opiekuńczych nad osobami niesamodzielnymi świadczonych w społeczności lokalnej (typ A).

Zgodnie z powyższymi wytycznymi „usługa opiekuńcza” względem osoby niesamodzielnej jest świadczona przez:

a) osobę, która posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie;

b) osobę, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej.

Forma zatrudnienia:

1. Rodzaj umówionej pracy: od dnia 06.09.2021 r. na stanowisku opiekuna, zgodnie z projektem opiekun względem osoby niesamodzielnej w Dziennym Domu „Senior+ w Polanicy–Zdroju.

2. Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom „Senior+ w Polanicy–Zdroju.

3. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (cały etat).

4. Czas trwania umowy: od 06.09.2021 r. do 31.12.2022 r.

Etat finansowany jest ze środków projektu pt: „Rozwój  i poprawa jakości usług społecznych świadczonych w Gminie Polanica-Zdrój” w ramach konkursu RPDS.09.02.01-IP.02-02-361/19 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Włączenie społeczne, Działanie 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych, Poddziałanie 9.2.1. Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Zakres czynności opiekuna w Dziennym Domu „Senior+ w Polanicy–Zdroju:

1. przygotowanie planów indywidualnego wsparcia uwzględniającego potrzeby uczestników,

2. planowanie zajęć grupowych z uczestnikami,

3. przygotowanie  planów indywidualnego wsparcia uwzględniającego potrzeby uczestników,

4. prowadzenie dziennika pracy,

5. prowadzenie zajęć grupowych dostosowanych do indywidualnych możliwości uczestników,

6. inicjowanie działań integrujących uczestników i lokalną społeczność,

7. aktywizowanie seniorów do aktywnego spędzania czasu wolnego oraz rozwijanie ich zainteresowań z wykorzystaniem dostępnych środków i materiałów,

8. sprawowanie bezpośredniej opieki i czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników,

9. współpraca z rodziną uczestnika przy ustalaniu indywidualnego wsparcia,

10. współpraca z pracownikami socjalnymi OPS,

11. dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu znajdującego się w Domu oraz o ład i porządek w miejscu pracy,

12. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Ośrodka i Kierownika DDS+.

Wymagania niezbędne kandydata na w/w stanowisko:

1. posiadanie obywatelstwa polskiego i pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzystanie z pełni praw publicznych;

2. posiada:

• kwalifikacje wynikające z Załącznika nr 7 - Minimalny standard usług i katalog stawek dla projektów konkursowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 na rzecz usług asystenckich i opiekuńczych nad osobami niesamodzielnymi świadczonych w społeczności lokalnej (typ A),
• jakiekolwiek doświadczenie w pracy z osobami starszymi i niepełnosprawnymi,

• niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nieposzlakowaną opinię,

• znajomość obsługi komputera,

• znajomość przepisów wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy
o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy
o ochronie danych osobowych,

• rzetelność, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych, umiejętność
pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
komunikatywność,
• jej stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku.

Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny z własnoręcznym podpisem,

- życiorys (CV),

- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem uwierzytelnione kopie
dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje, w tym zaświadczenia
o ukończonych kursach i szkoleniach,

- kopia dowodu tożsamości,

- pisemne oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na
stanowisku asystenta rodziny, stanowiące załącznik do ogłoszenia,

- pisemne oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu
pełni praw publicznych, stanowiące załącznik do ogłoszenia,

- pisemne oświadczenie kandydata wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w ofercie pracy dla potrzeb związanych z naborem (klauzula informacyjna
RODO), stanowiące załącznik do ogłoszenia,

-kwestionariusz osobowy kandydata z własnoręcznym podpisem, stanowiący załącznik do
ogłoszenia.

Kwestionariusz osobowy i oświadczenia dostępne są Biuletynie Informacji Publicznej na
stronie http://www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/, na stronie internetowej Ośrodka:
http://www.polanicazdroj.naszops.pl/.
 

Rekrutacja:
Osoby zainteresowane naborem proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów
aplikacyjnych w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko opiekuna
w Dziennym Domu Senior+ w Polanicy-Zdroju". Dokumenty należy składać osobiście lub
pocztą (decyduje data dostarczenia przesyłki pocztowej) w Ośrodku Pomocy Społecznej
w Polanicy–Zdroju ul. J. Dąbrowskiego 3 do dnia 2 września 2021 r. do godz. 15ºº. Oferty które
wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Rekrutacja na w/w stanowisko nastąpi w dniu  03.09.2021 r., do godz. 9.00 i obejmuje weryfikację przez Komisję
konkursową (Dyrektor OPS i p.o. Kierownika DDS+) dokumentów aplikacyjnych pod względem wymagań formalnych.  Kandydaci spełniający stosowne wymogi telefonicznie zostaną zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w dniu 03.09.2021 r., o godz. 12.00.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na
stronie http://www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/, na stronie internetowej
Ośrodka: http://www.polanicazdroj.naszops.pl/, oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku
Pomocy Społecznej i Dziennego Domu „Senior+” w Polanicy-Zdroju.

Polanica-Zdrój, dnia 24 sierpnia 2021 roku.

Szczegółowych informacji odnośnie zatrudnia udziela Pani Daria Prochera - p.o. Kierownika DDS+, tel. 748680638, 748681802.

Załączniki:

1. Oświadczenie o korzystaniu z praw publicznych

2. Oswiadczenie o stanie zdrowia

3. kwestionariusz osobowy

4. KLAUZULA INFORMACYJNA I ZGODA - REKRUTACJA PRACOWNIKOW BEZ ZGODY NA KOLEJNE REKRUTACJE


logo2.png

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy w Dziennym Domu Pobytu - Senior+:

 

  • pielęgniarka - 1 etat
    wymagane wykształcenie kierunkowe;
  • osoba do prowadzenia zajęć z zakresu aktywności ruchowej i kinezyterapii - 1/2 etatu;
    wymagania: uprawnienia do wykonywania zabiegów fizjoterapeutycznych.

Podjęcie pracy z dniem 01.07.2021 r. do 31.12.2022 r.

Wszystkie osoby zainteresowane ofertą pracy zapraszamy do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w dni od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 - 15:00 i piątki w godz. 8:00 - 14:00.

Osoba do kontaktu:
Dyrektor Mariusz Winiarz

tel. 74/8680639, 74/8681802.


 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

W załączniku znajduję się formularz raportu o zapewnianiu dostępności.

 


 

INFORMACJA O NABORZE NA NOWE STANOWISKO PRACY

Zarządzenie Nr 7/2020

Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju z dnia 20 lipca 2020 r.,  w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko samodzielnego referenta ds. świadczeń pomocy społecznej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

§ 1.

1. Ogłasza się nabór na stanowisko samodzielnego referenta ds. świadczeń pomocy społecznej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

2. Treść ogłoszenia stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

3. Nabór zostanie przeprowadzony zgodnie z regulaminem, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

4. Ogłoszenie o przeprowadzeniu konkursu zostanie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://www.polanicazdroj.naszops.pl/bip/, na stronie internetowej Ośrodka: http://www.polanicazdroj.naszops.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju.

 § 2.

Powołuje się Komisję Konkursową w składzie:

   Mariusz Winiarz – Przewodniczący Komisji

   Anna Borak-Kula

   Barbara Zimna

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


                                                                       Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej          w Polanicy-Zdroju

                                                                                           /-/ Mariusz Winiarz

 

Pełna informacja wraz z załącznikami znajduje się w Menu przedmiotowe, w folderze Ogłoszenia.

DOKUMENTY:

Dzień wolny od pracy

Utworzono dnia 21.04.2021
Zarządzenie Nr  5/2021Dyrektora  Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju z dnia 21 kwietnia 2021 r.w sprawie ustalenia dnia wolnego za święto przypadające w sobotę.Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z...
czytaj dalej » na temat: Dzień wolny od pracy

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy - Kierownik Dziennego Domu Senior +

Utworzono dnia 20.07.2020
Zarządzenie Nr 8/2020 Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanicy-Zdroju z dnia 20 lipca 2020 r.,  w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko Kierownika Dziennego Domu Senior+ w Polanicy-Zdroju. § 1. 1. Ogłasza się nabór na stanowisko Kierownika Dziennego Domu...
czytaj dalej » na temat: Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy - Kierownik Dziennego Domu Senior +

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 2130183
Utworzono dnia: 23.07.2015

Historia publikacji

  • 08.01.2024 10:41, Administrator główny
    Edycja strony: Strona główna
  • 08.01.2024 10:40, Administrator główny
    Edycja strony: Strona główna
  • 08.01.2024 10:36, Administrator główny
    Edycja strony: Strona główna